U ondervindt een probleem, los het snel op door onze aanwijzigingen hieronder te raadplegen.
Het gebeurt dat de printer na een tijdje inactiviteit in slaapstand gaat. Om deze weer te activeren, druk kort op een knop op de printer.
Als de 2 LED's branden, is de printer operationeel.
Zo niet, controleer dan of het netsnoer en de netwerkkabel zijn aangesloten.
Indien alles in orde is en je kan nog steeds niet printen, controleer dan of de printers correct zijn geconfigureerd:
1. Ga naar instellingen
2. Klik op “Configuratie van de randapparatuur
3. Kijk na of de label printer en de ticket printer correct in het veld verschijnen, en klik op bevestigen.
Indien 1 van de printers stuk is, connecteer de nog werkende printer op beide poorten.
(Voorbeeld: de label printer werkt niet -> connecteer deze dan met de ticket printer)
Indien deze oplossingen niet helpen:
Tablet
Controleer of de tablet opgeladen is:
ALS DE TABLET HELEMAAL LEEG IS, MAAKT U DE TABLET LOS VAN DE TARGUS-STANDAARD EN LAADT U DE TABLET OP TOT DEZE VOLDOENDE VERMOGEN HEEFT (+/- 10 MINS). BEVESTIG NU DE TABLET WEER OP DE TARGUS STANDAARD.
Smartphone
Als het % niet wordt weergegeven, controleer dan of de stroomkabel niet beschadigd is
Indien de stroomkabel beschadigd is:
Deactiveer Wifi; het toestel verbindt automatisch met 4G
1. Klik op de pijl rechts bovenaan de tablet
2. Klik op het Wifi-symbool om deze uit te schakelen
Indien het probleem van blijvende duur is, contacteer dan uw internet provider
Indien u gebruik maakt van het wifinetwerk van bpost:
Controleer of het toestel verbinding heeft via Wifi of 4G
Indien zowel Wifi als 4G niet werkt:
Het toestel verbindt automatisch met 4G indien er geen Wifi beschikbaar is.
Indien het 4G netwerk niet beschikbaar is:
1. Klik op de pijl rechts bovenaan de tablet
2. Klik op “Instellingen”
3. Klik op opnieuw laden
11. Ik heb een nieuwe tablet ontvangen. Moet deze nog geconfigureerd worden?
De tablet wordt gebruiksklaar geleverd en dient enkel nog geconnecteerd te worden met de aanwezige printers:
1. Ga naar instellingen
2. Klik op “Configuratie van de randapparatuur"
14. Bij het in- en uitschuiven van de tablet uit de Targus, verdwijnen de gegevens van de transactie?
Copyright bpost