Op deze pagina beantwoorden we de meest gestelde vragen over je "Randapparatuur - Printers". Als je het antwoord niet kan vinden , neem contact met ons op.
Je kan deze bestellen via OIP:
Je kan de stappen ondernemen beschreven in volgend document.
Indien deze oplossingen niet helpen:
Kijk of de papierrol er juist is ingeplaatst. Indien niet zo, pas de papierrol aan.
Om een papierrol te vervangen van de neroprinters kan je volgende procedure toepassen.
Verbinding via wifi ?
De printer is verbonden via wifi.
Verbinding via Bluetooth ?
Als de klant connectie probeert te maken met een printer via bluetooth kan het zijn dat er een code geprint wordt. Deze code mag je in de prullenmand gooien.
Ga naar "Beheer Winkel > ATM-beheer" om het uit te betalen bedrag te verifiëren.
Betreft het een probleem met bancontact door de overgang naar nero.
Neem contact op met de SPOC van je regio:
Betreft het een ander probleem na de overgang naar nero, contacteer dan Worldline - Atos tussen 8:00en 20:00 uur op het nummer 02 727 86 63 (taalkeuze - optie 1 " technische bijstand").
Deze knop heeft je de mogelijkheid om een betaling met bancontact, die succesvol was, en door een technisch probleem niet werd verdergegaan naar het sherm: "kasticket voor de klant" dit toch te doen.
De betaling moet binnen de 90 seconden plaats vinden.
Als de klant betaalt helemaal op het einde van deze periode (bv. na 85 sec), dan kan het zijn dat dit nog niet bevestigd is aan Nero binnen die 90 sec. Een boodschap wordt getoond “Betaling nog niet bevestigd” met 2 opties “Opnieuw proberen” en “Terug naar winkelmandje”.
Indien de klant wel effectief betaald heeft, dan moet je klikken op “Opnieuw proberen”. Nero gaat dan niet opnieuw voor een betaling vragen, maar gewoon succesvol afsluiten.
Indien de klant niet betaald heeft klik je op "“Terug naar winkelmandje”.
Je moet de tablet opnieuw opstarten.
De printer is verbonden via wifi.
Ja, enkel de voorziene documenten in nero (Andere > Klantenhulp > Documenten afprinten) kunnen afgeprint worden via de "MFD - printer" als deze is ingesteld.
De instelling kan gebeuren via "instellingen" van de nero app.
Opmerking De overige documenten kunnen voorlopig nog niet geprint worden.
De "MFD - printer" moet opnieuw verbonden worden via: "Printer Mgmt" in BNPPF citrix.
Er moet geen bestelling geplaatst worden. Vanaf dat de toner op 25% staat wordt er automatisch een nieuwe opgestuurd.
Indien er geen levering is ontvangen kan je steeds een ticket aanmaken via IT4me.
Neen, dit is niet meer mogelijk. De stickers kunnen enkel nog de dag zelf afgeprint worden.
Gelieve de volgende procedure toe te passen als je kassa niet opent.
Het punt kan niet gebruikt worden als komma.
Het komma-teken aan de azerty-zijde van het klavier dient gebruikt te worden.
Dit wordt in de toekomst geoptimaliseerd.
Het kantoor heeft een sleutel ontvangen bij installatie om de arm aan te passen naar de behoeften van de medewerker.
Indien je het probleem of de aanpassing niet kan oplossen, maak een ticket aan bij je Local FM Team.
Op het externe toetsenbord, druk je 2 maal op ‘Scroll Lock’ en daarna op ‘F2’
Voor meer info raadpleeg deze onepager.
Copyright bpost