Op deze pagina beantwoorden we de meest gestelde vragen over de smartphone. Als je het antwoord niet kunt vinden, neem dan contact met ons op.
Deactiveer de functie:
1. Open de Scan & Go app.
2. Druk op de camera
3. Druk bovenaan op het middelste icoon (Off).
4. Druk op Off.
Deze vind je hier terug.
Maak een incident aan bij IT4Me.
Controleer of de smartphone voldoende opgeladen is.
Sluit de smartphone door middel van de oplader aan op de stroomvoorziening - het % van de batterij moet verschijnen en de batterij zou moeten opladen.
Als het % niet wordt weergegeven, controleer dan of de stroomkabel niet beschadigd is
Indien de stroomkabel beschadigd is:
Neen, dit is enkel mogelijk via de tablet.
Als deze zending nog niet is voorbereid of als de klant te snel naar het kantoor komt na registratie, zal de smartphone een "check-in" starten.
Een sticker kan steeds besteld worden via OIP met het nummer: "25%28170".
Gelieve deze achteraan de smartphone te bevestigen.
De beschermhoesje die je moet bestellen zijn deze voor een "A52" Smartphone.
Deze kan je bestellen via ICT via een "Niet standaard aanvraag".
Door het constant gebruik van de "Scan & Go" app, kan het zijn dat de batterij van de smartphone sneller leeg is.
Laad deze op tijdens de middagpauze.
Enkele tips om het batterij verbruik te verminderen:
• Zorg dat je de dag steeds start met een volle batterij!
• Zet de smartphone in slaapstand als het wat rustiger is in het kantoor.
• Laad de smartphone gedurende de dag op aan het loket met de destijds geleverde oplader.
- Zorg er wel voor dat de smartphone op
het einde van de dag enkel en alleen
wordt opgeladen via de Multi-dock.
- Het is niet toegelaten om ‘s nachts de
smartphone met een individuele lader
op te laden aan het loket.
Heb je geen Multi-dock, bestel deze dan via deze link: Contacteer IT - IT4me (service-now.com)
Indien er geen Wifi beschikbaar is.
De pincode van de smartphone is steeds 6376 (nero).
Probleem met de pincode:
Als je niet kan inloggen wegens een geblokkeerde pincode, gelieve niet blijven te proberen maar contacteer de ICT Service Desk (02/2075521) na 3 pogingen.
Het blijven proberen kan leiden tot een blokkering voor meerdere uren.
De kantoorhouder ontvangt steeds het initiële paswoord, deze zal door de nieuwe medewerker bij aanvang van het contract gewijzigd moeten worden.
Hier de procedure om het paswoord te wijzigen.
Copyright bpost