Rapporten


Op deze pagina beantwoorden we de meest gestelde vragen over de rapporten. Als je het antwoord niet kunt vinden, neem dan contact met ons op.


1. Algemeen


  • a. Is het uur op het BI rapport juist ?

    Neen, er moet 1 uur bijgeteld worden (winteruur).


2. Toegang


  • a. Hoe heb ik toegang tot het BI rapport ?

    Je logt in met je:

    • gebruikersnaam
    • paswoord

    op het rapport: "My Office Performance PO - Operational View".

  • b. Hoe kan ik het rapport van de" annulaties " consulteren ?

    Dit rapport is zichtbaar voor iedere medewerker via deze link.


3. Inhoud


  • a. Hoe kan ik de dagelijkse verkoop van nero opvolgen ?

    Alle nero transacties (uitgezonderd annulaties) zijn beschikbaar in de gebruikelijke Poststation rapporten.





  • b.Hoe kan ik mijn geannuleerde verrichtingen in nero raadplegen?

    Je vindt de annulaties terug in het rapport "MOP_Operational View_new_V1_PO" onder de rubriek "Cancel View".

  • c. Hoe kan ik de "geregulariseerde verrichtingen" raadplegen ?

    Je vindt deze terug in de bestaande Poststation rapporten.

  • d. Kan ik een geldoverdracht raadplegen tussen de "nero kas" en de "Postation kas 1" ?

    Deze geldoverdrachten zijn  zichtbaar in het Poststation rapport. Echter is enkel het kasnummer vermeld van de nero kas.

  • e. Wat betekent "-1" in de kolom: "kas" van het "Poststation rapport" ?

    "-1" betekent dat er betaald is met bancontact.

  • f. Hoe komt het dat ik mijn kantoor niet kan selecteren in het rapport van de annulaties ?

    Als er geen annulaties zijn, kan je je kantoor niet selecteren voor deze dag in het rapport van de annulaties.

Share by: